poniedziałek, 19 marca 2012

Światowy Dzień Wody 2012



Już 22 marca będziemy obchodzić kolejny Światowy Dzień Wody organizowany przez ONZ i FAO. W tym roku hasłem przewodnim jest ochrona wody i jej racjonalne wykorzystanie do produkcji żywności.
Wszystkich zainteresowanych odsyłam do materiałów na stronie:


Jeśli chodzi o mój komentarz to będzie on dość krótki: woda to skarb i trzeba się nauczyć z niej mądrze korzystać!
Za terapię szokową niech Wam posłuży poniższy baner. Ja byłem zaskoczony jak wiele wody potrzeba do zaspokojenia naszych codziennych żywieniowych potrzeb.


Spróbujmy wspólnie przynajmniej w czwartek oszczędzić jak najwięcej wody!

3 komentarze:

  1. Staram się oszczędzać na wszystkim;) przyznaję się jednak bez picia że czasami mi to nie wychodzi:/ w najblizszym czasie będzie zmiana czasu, czy będzie post na ten temat? Zmianę czasu tłumaczą oszczędniością a chyba jednak nie oszczędzamy światła...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, skrobnę coś o zmianie czasu bo zdania co do oszczędzania światła są faktycznie podzielone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością;)

    OdpowiedzUsuń